26 Mayıs 2015 Salı

HERBALİFE BEŞİKTAŞ BİLGİ VE SATIŞ:0543 305 77 59


www.facebook.com/pages/Sağlıklı-kilo-kontrol/290630414394648?ref=hl

HERBALİFE sağlıklı beslenme ürünleri olarak ne ve nasıl kullanılır bu konuyla ilgili bilgi aktaralım dilerseniz sizlere:

Öğün yerine  sabah ve akşam yemeği olarak shake dediğimiz toz karışımı vucut ıcın gereklı tum besın degerlerı ıceren ve kalorı olarak cıddı anlamda dusuk bır urundur 

Gun ıcerısınde tuketebılıcegınız antıoksıdan ozellıgı bulunan cayımız ıle ozellıkle gobek ve basen bolgesınde bulunan parcalanması zor yagların  parcalanmasını saglar.

Ve bağışıklık ve boşaltım sisteminizin saglıklı ve düzenli çalışmasını sağlamak için aloa vera bitkisinin özünden yapılan sıvıyı kullanmanızı tavsiye ederiz.



2 yorum:

  1. 3 ayda 15 kilo verdim bu ürünlerle.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ürünleriniz mükemmel. kullandım ilk hafta kilo veremedim. sabırla devam ettim 3 ayda 20 kilo kayb ettim. çok mutluyum. tşkler hörbilayf

    YanıtlaSil